Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

گل سنگم.

دوستان عزیز امیدوارم که حـال همتون خوب باشـه. من دارم رو آهـنگ گل سنگم کار میکنم و اگر خدا بخواد تا آخر این ماه و یا ۱ هفته دیگش حاضر میشه.
فقط خواستم این خبر رو داده باشم و این موضوع رو هم بگم کـه آهنـگ Gigi D`Agostino رو چند تا از دوسـتـان خــوب من دارن رو شـعرش کار میکنن که اگر موفقیت آمیز باشه بهتـون این قول رو میدیم که همونطور که خدمتتون عرض کردم به امید خدا یه کاری میکنیم کارستون.
حتماْ منتظر خبرهای بعدی باشید.

امیر بهادر خوارزمی.

بیاید این آهنگ رو با همکاری همدیگه بسازیم!

چند وقت پیش که داشتــم آهنگ La Passion از Gigi D'Agostino رو گوش میدادم یه لحظه زد بـه سـرم که این یـکی رو هـم بازسـازی کنـم منتـــها میخـوام فارسـی روش بخـونـم ولی شعرش رو نمیدونستم چی کار کنم این بود که تصمیم گرفتم از شما عزیزان کمک بگیرم.
عزیزان من خواهـش میکنم هر کس که این آهنگ رو شـنیده و احسـاس میـکنه که از پـس گفتن شعر فارسی برای این آهنـگ بر میاد ؛ حتماْ یه تماسـی با مـن برقرار کنه که هـر چـه سریعتر کار رو شروع کنیم و به امید خدا یه کاری کنیم کارستون.

امیر بهادر خوارزمی.

آهنگ بعدی؟

عزیـزان آهنگ بعـدی که میخوام بازسـازی کـنـم آهنـگ - گل سنگم - از بانـوی ارزشمنـد و بــزرگ موسـیقی ایـران زنده یاد خانـم هایـده هسـت. البته در حـال حاضر ۱ ماه هست کـه کار روی ایـن آهنگ رو شروع کردم ولـی با توجه بـه اینکه نظـرات شـما عـزیزان خیلـی مـهم هست میخواستم نظرات شما رو بدونم.
این آهنگ ممکن ؛ اگر مشکلی پیش نیاد ؛ تا آخر مهر مـاه به پایـان برسه. خوشـحال میـشم اگر شمـا عزیـزان نظراتتـون رو در رابـطه با اینـکه اگر ایـن آهنـگ چجـوری تنـظیم بشـه بهتــره و یـا چه صـداهایی تو آهنـگ باشه یا نبـاشه بهتره و از این قبیل مسائـل بفرماید تا من این پیشنهادات رو حتی المقدور تا جـایی که امکانش باشه در این آهنگ اعمال کنم که مورد مقبول شمـا دوستـان واقع بشه.
منتظر نظراتتون چه در Group و چه در Weblog هستم.

امیر بهادر خوارزمی.