Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

گل سنگم.

دوستان عزیز امیدوارم که حـال همتون خوب باشـه. من دارم رو آهـنگ گل سنگم کار میکنم و اگر خدا بخواد تا آخر این ماه و یا ۱ هفته دیگش حاضر میشه.
فقط خواستم این خبر رو داده باشم و این موضوع رو هم بگم کـه آهنـگ Gigi D`Agostino رو چند تا از دوسـتـان خــوب من دارن رو شـعرش کار میکنن که اگر موفقیت آمیز باشه بهتـون این قول رو میدیم که همونطور که خدمتتون عرض کردم به امید خدا یه کاری میکنیم کارستون.
حتماْ منتظر خبرهای بعدی باشید.

امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 8 + ارسال نظر
تکیلا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 23:09 http://tequila.persianblog.com

سلام. خوبی بهادر؟ ممنون از لینک. باهات کار دارم ولی آدرس مسنجرت رو ندارم. تونستی اددم کن. آی دیمم که این بالا هست.

بهمن پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 13:03 http://sadedell.blogsky.com

سلام یاتون رفته با من تماس بگیرید ؟ موفق باشید ولی اگه میشه باه من میل بزنید تا من میل شمارو داشته باشم در ضمن اگه خواستین شماره تلفن هم بدم و خوشحالم میشم که بیشتر همکاری کنیم بای

کیا جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:33

سلام بهادر جان . چطوری ؟ خوبی ؟
میخواستم اگه ممکنه یم راجع به خودت در وب لاگ حرف بزنی... و بگی چند سالته ... بچه ی کجایی... از اینجور چیزا دیگه ... مرسی...........

غزال جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:18

سلام خوبی.ببین توی این وبلاگ اهنگ نمیشه گوش کرد ؟

بهمن دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:57 http://sadedell.blogsky.com

سلام خوبید ؟ اهنگ رو شنیدم خیلی قشنگه واقعا شاده فقط یه کم کیفیتش پایینه اینم فکر کنم به خاطر اینه که خواستید حجمش رو کم کنید درسته؟

بابک دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 14:59 http://hobbythings.pesianblog.com

سلام بهادر جان.آقا کارات خیلی عالیه مخصوصا این اخریه.یه سئوال داشتم و اون اینکه آهنگ گل گلدون رو چرا از رو سایت حذف کردی ؟من اون رو تا نیمه دانلود کردم ولی متاسفانه از رو سایت حذفش کردی.به چه صورتی دوباره میشه به این آهنگ دسترسی داشت.اینم بهت بگم کارهایت اینقدر زیبا و نو بوده که من تو رو به تمام دوستانم معرفی کردم و همه از این که یه ایرانی این کارها رو انجام میده تعجب کردند خلاصه تو تهران کلی معروف شدی

ESIN3M سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 22:20 http://esfandiarbaharloo.persianblog.com

سلام:

کارت عالی مرد اما اگر رپ میخوندی بهتر بود مرد.

من دانشجوی زبان هستم بگو کدوم آهنک Gigi D`Agostino رو میخواهی؟ تا با کمک دوستانم اون رو به فارسی در بیاریم. حتمی کمکت میکنم مطمین باش مرد

اگر دوست داشتی بهم لینک بده تا بعد بهت لینک بدم در ضمن ایمیل من تو سایتم هست خواستی میتونی بهم ایمیل بزنی منتظرت هستم قربانت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 18:50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد