Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

سایت بیاتیک و خبر در مورد Dj Aligator و آرش.!!!

سلام خدمت همه دوستان عزیز.!
دوستان عزیز چند تا خبـــــر بسیار جالب دارم که دوست داشتم همه عزیزان ایرانی که ممکنه در جریانش نباشن ازش با خبر بشن.
آقای عــــلی مواساط که اکثر ما ایـــشون رو با نام DJ ALIGATOR میشناسیم اولـــــــین آهـــــنگ فـارسی زبان خودشون رو ساختن به نام MUSIC IS MY LANGUAGE. آقای مواساط این آهنگ رو ســـــــاختند و تنظیم کردند و آقای آرش که در مورد ایشون هم صحبت خواهم کرد روی این آهنگ خوندند.
من خـــودم مـــــــدت کمی هــــستش که با خبر شدم آقای علی مواساط ایرانی هستن و از این بابـت بسیار خوشحال هستم و افتخار میکنم که ایشون یک ایرانی هـــستند نه صرفاْ برای خاطر اینکه ایـــــشون یک ایرانی هـــــستند بلکه بیشتر از این خوشـــحالم که ایـشون پس از به دست آوردن محبوبیت جهانی جامــــــعه ایرانی رو فراموش نکردن و عملاْ با ســــاخت این آهنگ به زبان فارسی به جامعه ایرانی خدمت بســـیار بزرگی کردن. دوست دارم از اینجا از قول خودم و تمامیه عزیزانی که بــــا من هم عقیده هستن از آقای عـــلی مواساط کــمال تشکر و قدردانی رو بکنم و یک خسته نباشید از همینجا بهشون بگم.
اما در مورد آقــــــای آرش که همونطور که میدونید Single ای که ایشون اخیراْ با نام بروبرو به بازار دادند در جدول HIT های ســو‌‌ئد شماره یک هستش. خیلی خیلی خوشحالم برای آرش عزیز که موفق شده با آهنگش جدول TOP های سوئد رو فتح کنه و به زودی هم جدول TOP 10 جهان رو. ایـــشالا که این دو عزیز همیشه موفق و معید باشند و همچنان برای ما ایرانیا افتخارآفرینی کنن.
من چند ثانیه از آهنگهای MUSIC IS MY LANGUAGE از آقـای مواساط ( DJ ALIGATOR ) و برو برو از آقای آرش رو میذارم که گوش کنید که اگر مایل بودید آهنگ رو از بیرون تهیه کنید.

DJ ALIGATOR : MUSIC IS MY LANGUAGE                        ARASH : BORO BORO

مصاحبه با آرش رو میتونید از طریق BBC PERSIAN بوسیله آقای بهزاد بلور بشنوید.

و اما اون وبسایت باحالی که راجع بهش میخوام بگم. به صورت خـــــلاصه بگم که ORKUT ایرانیا. یک جـــای عالی برای پیدا کردن دوستـــای جدید در سراسر دنــــیا. نکته جالب اینکه سازنده این سایت سازنده ســــایت Bia2 امیر پاکــزادیان هستش که دیگه خودتون میدونید که ســـــایتهائی که طــــــراحی میکنه چقدر بیننده داره در روز. این سایــــت هم یک سایت برای دوســــــتیابی در سطح خیلی وسیعتر از سایتـــــــهایی که تا به حال برای دوستیابی ساخته شدن. برای رفتن به سایت بیاتیک اینجا یا Biatik رو کلیک کنید.

هــمچنین وبسایت دوست بسیار عزیزم آقای جبارحسین زاده هم بالاخره راه اندازی شد. من که دفـــــعه اول که وبسایتشو دیدم خیلی تعجب کردم چون طراحی و قالب سایتش یه جوری بود که من تابه حال ندیده بودم. منوهای سایت حــالت سه بعدی دارند که میدونم طراحیش خیلی وقت برده. حتماْ از سایتش دیدن کنید که واقعاْ جالبه.   NiniJapoli.com

امیر بهادر خوارزمی.