Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

عرض سپاس و تشکر.

خدمت کلیه دوستان سلام عرض میکنم.
خیلـی خوشحالــم که موسیقــی من مــورد تـوجه شـما عزیزان قـرار گرفتـه و مـن رو با پیـامـهای پرمهرتون هر روز بیش از پیش به انجام این کار تشویق میکنید.
آرزو میکنم که شایستگی این همـه مهر و محبتهای شما عزیزان رو داشته باشم و بتونم حداقـل از طریق آهنگهام بخشی از محبتهای شما رو جبران کنم.

امیر بهادر خوارزمی.

آهنگ تو این زمونه پذیرفته شد.

دوسـتان عزیز آهنـگ تو این زمونه Approve شـد. سایت mp3.com آهنــگ را Approve کــرد و در حــال حاضر شـما عزیزان میـتوانید آهنـگ رو از سایتـم Download کنید در ضمن منتـظر کــارهـای بعدی من باشید . همیشه شاد و خرم و سربلند باشید.

امیر بهادر خوارزمی.

تو این زمونه عشق نمیمونه

آهنــگ تو ایـن زمــونه یـا بـه عبارتــی رسم زمونه آمــاده شــد و در حاــل حــاضر در Group  قابــل Download میباشد. همچنین تا ۲ روز دیگه در Mp3.com هم آهنگ قابل Download خواهد بود.
من مشتاقانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان چه در Group و چه در Weblog هستم. مـــمـنون و متشکر از همکاری شما عزیزان خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.