Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

کارهای در دست انجام!

سلام عزیزان انشالله که همه خوب و خوش و سلامت باشید. قبل از هر چیز دوست داشتم برای چند لحظه شرط ادب رو به جا نیارم و هر چی که بلد بــودم از قبیل فحش و ناسزا به این blogsky میگفتم ولی خوب فکر کنم تو وبلاگ های دیگه زحمت این کار رو کشیدن. با این حال بگذاریم.
دوستان یک سری خبرهای جدید براتون داشتم. اول اینکه اگه خدا بخواد وبـسایتم تا ۲ ماه آیـنده راه انــدازی خـواهــد شد و مـن به هــمراه یـکــی از دوستـانـم قــراره طـراحـیش رو شــروع کـنـیـم که البتـه قالب سایت رو طراحی کردم ولـی کارهای دیگر سایت مونـده که اونها هم تا ۲ ماه آینده به پایان میرسه. عزیزان آهنگـی که الان مـشغول کار کـردن روش هـستم یـک آهنگ بـرای سایت bia2 هستش که فکر کنــم تا ماه آینــده حاضر بشه ( البـته مطمئن نیستم ولی سـعی خودم رو میکنم ). سبــک ایـن آهنگ melodic trance هستش. آهــنگ هـوای تهران هم کـه با راه انـدازی سایتم در طول ۲ ماه آینده حاضر خواهد شد؛ که البته این ۲ ماه که من عرض میکنم خدمتتون تا ۴ ماه هم ممکنه طول بکـشه ولی اگر مشکلی پیش نیاد سعی میـــکنم در پیغام های بعدی که در وبلاگ میذارم تاریخ دقیق release رو هم بهتون بگم هم در مورد آهنگ bia2.com و هم هوای
تهران؛ در حال ساخت هستش. منتظر شنیدن نظرت شما عزیزان هستم.

امیر بهادر خوارزمی. 

نظرات 34 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 17:48

سلام . بی صبرانه منتظر درست شدن وبسایت و آهنگ هات هستم . موفق باشی

اسی دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:40

salam man agha smaeel hastam 17 salame az zahedan , mikhastam behetoon begam ke ghorb@net asheghe oon sedatam man azizami ahangat mano divoone karde ghorboone harchi navazandas to iran man baloocham midoonam rabti nadare bbye

زبل خان دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 21:53 http://zebelkhan.blogsky.com

سلام امیر جان خوبی؟
۱ هفتس که با وبلاگت از سایت بیا تو آشنا شدم همون روز اول همه آهنگهاتو دانلود کردم نمیخوام الکی تعریف کرده باشم یه چیزی گفته باشم الکی!

اکه از سبک کارت خوشم نمویمد میگفتم خوشم نمیاد تعارف ندارم من!
اما وقعا خیلیییییییییییییییی با حااااااالی!!!

حالا وااااااااااااااای وااااااااااای وای وای واااای!
دمت گرم منتظر اون اهنگ جدیدتم هستم جون هر کی دوست داری زودتر آمادش کن هیلی منتظریم...

قربانت زبل خان ....

سرمه سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:10 http://avayeatash.blogsky.com

وااای دلم خیلی تنگ شده بود!! منتظریم!آقا من خیلی دوسِت دارم...

مسافر هتل کالیفرنیا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:04 http://sokote-marg.blogsky.com

سلام .........منم خیلی وقته منتظرم ....نمی دونم چرا نمی یای ....وبلاگتم خیلی زیباست

........ چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:38 http://iran-mp3.persianblog.com

salam agha karet aliye be ma ham sar bezan khasti be ham link bedim
khabaram kon

شادی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 13:46

Love your music!
When and where can I buy your CD in the USA?
Best of luck to you!!!!

علی حیدری مقدم چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 19:41

رضا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 19:45 http://www.LordBoys.com

آفرین . من آهنگات رو تمام گذاشتم تو سایت !

[ بدون نام ] شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:25

سلام یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 13:00

yasi دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 17:17

amir bahooooooder kharazmi akharesheeeeee;)

حامد پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:26 http://salamirany.com

سلام حال شما چطوره
واقعا صدا و سبک خوبی داری
راستی اگه مشکلی که در مورد وب سایت داری مربوط به هاست و دومین هست شاید من بتونم برات حلش کنم
۵۰۰ مگا بایت+دومین + همه چیز نامحدود ۷۰ که ۶۰ هم قابل کاهش هست
فقط کافیه یه تماس با من بگیری
yahoo ID : salamirany_webmaster
منتظر تماس شما هستم

رضا از بوشهر سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 22:41 http://www.rezapoor.persianblog.com

سلام امیر جان امید وارم که هر کجا هستی شادو خرم باشی من از وبلاگ شما دیدن کردم و خیلی با تنوع و جالب بود امید وارم با زسعادت دیدار وبلاگ و افتخار دیدن شما رو داشته باشم کا ر به حرف آدم های بی فرهنگ نداشته باش
و از دوستت بابت فلاش تشکر میکنم موفق باشی

محمد شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 15:44

فقط یه چیز خیلی باهالی از کارات خوشم میاد

درین یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 13:53

Salam :D halet kho0be?man khasSam faghat begam ke hameyey ahangat kheili kheili nice haSsan & vaghan mitabrikam ke to0neC be in ghahsangi daresho0n Byari! hamintori montazree ahangaye ghashange baDt mimo0nim:d hameye ahangatam be del neshinan :D um! in nazare mane nemido0nam bayad bega ya na amma mikham bedo0ni ke man bekhatere in bishtar az ahanga o karat khosham o0mad,chon vaghan ahangaye ghadimiro "taghriban"ke inja teenage a Cya nemipasandano to0nsT tori dar Byari ke Dge to0 iran to0 hame party a az ahangat Stefade mikonan kolliam ninash nanash:D:D kholase kle khasSam tabrik gofte bahsam! byebye

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 16:03

یحیی عبد الله عبد الواحدی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:47

سلا م اقای خوارزمی بنده دوست تازه شما هستم وبرای
اولین با است که به سایت شما وارد می شوم البته اگر منو
بعنوان دوست قبول داشته باشید .بنده مطالب شمارا تاحدودی
خواندم بسیار متا ثر شدم واقعا نمی دانم چه بگویم فقط
می توانم بگم دزد همیشه بی ابرو بوده وتاقیامت بی ابرو
زنگی خواهد کرد برادرم شما خودتان را ناراحت نکنید میدونم
که خیلی سخته ولی مطمئن باشید شما حقتون رو خواهید
گرفت چون حق با توست....بنده یحیی عبالواحدی این نامه
ازدبی برایتان ارسال میدارم من نیز ممباب وظیفه به دوستانم
دردبی اطلاع داده وخواهم داد
انه ولی التوفیق

MEHI پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 17:57

SALAM BAHADOOR JAN OMIDVARAM KE HAMNISHE MOOVAFAGH BASHI VA KAMYAB .YE PISHNAHAD DASHTAM .BAHADOORJAN AGE SHOMA AHANGHAYETOON RO BA FORMATE ((RAM)) ROYE NET GHARAR MIDADIN KHAYLI BEHTAR BOOD BAEESE RAHATI DAR KARE DL MIDHOOOD OMIDVARAM KE TOO KARHAYE AYANDEYE SHOOMA ENOO BEBINAM ..MOVAFAGH BASHI...mehi

[ بدون نام ] شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:08

حامد ذاکری شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:54 http:// PESARE Jonoobe shahri

امیرجان سلام .اگرممکن باشه میخواستم با شما یه مشورت کاری داشته باشم. من هم یه جورایی همکار شما هستم.
ممنون میشم اگر کمکم بکنی.
اگر ممکنه روی ای میلم یه خط خصوصی رو بهم معرفی بکن تا بتونم باهات تماس داشته باشم
با تشکر.

وحید شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:12

[ بدون نام ] شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 17:19 http://sex

hamid_sport_3000@yahoo.com یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 http://hamid_sport_3000@yahoo.com

سلام

سایان سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:58

سلام بچه ها خیلی با حالین منم مث شما راهم می دین بیام کمک برام پی ام بذارین

ایدا چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:19

ما منتظر هستیم تا کارای قشنگتو ببینیم

[ بدون نام ] جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:48

نوید جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 22:47

سلام ...
فقط میخوام بگم هواتو داریم .
داش کامبیز

[ بدون نام ] شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:13

هومن سلیمی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:14

افشین چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 17:40

سلام به امیرجان که واقعا گل گاشتی امیر جان با اهنگات هال کردم وبسایت را به همه اطلاع دادم تا شاهکارت را ببینند. افشین دوستار تو

[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 21:33

salam dooste khoob man miteshakeram az zahamati ke mikeshid ,bisabrane montazere ahanghaye baaditoon hastam,va omeedvaram ba in ghadame mohkami ke dar rahe musik bar midari betooni roozi mashhooriyate jahani!az Iran khake javdan,peyda koni ba behtarin arezooha ,Taraneh

مجید سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 http://www.majid32.persianblog.com

سلام به بهادر خان گل من همه آهنگ های شمارو از تو وبلاگتون دون لود کردم تا اینکه تو عیدی رفته بودیم خونه داییم اینا دیدم آهنگ تو این زمونه شما داره از تلوزیون پخش میشه
و نوشته بود خواننده کامبیز داییم وتمام خانواده قبلا دیده بودن
و میگفتن خواننده این آهنگ کامبیزه ولی من کامپوتر رو روشن کردم وه به همه اونا نشون دادم که این یه دروغ محض و خواننده اصلی این آهنگ کسی نیست جز امیر بهادر خوارزمی.در ضمن کاری هم که گفتید شما من تو وبلاگ خودم انجام دادمو کامبیز رو هرچه بیشتر ضایع کردم.باتشکر

محمد ـ ک سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:53

تورو بخدا از گرفتن حق خود ( و میشه گفت حق تمام ما ایرانی ها) خسته و درمونده نشی ها .
با توکل بخدا برو جلو . من و دیگر ایرانیان عزیز هم پشت سرت
هستیم.
نه فقط در حرف در عمل هم کنارت هستیم.
توکل کن بخدا.
به امید شما در این کار و............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد