Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

آهنگ بعدی.

سـلام عـرض میــکنم خـدمت کلیــه دوستان عزیــز. خیلی خیلی خوشحالم که آهنگ گل سنگم مورد توجه اکثر شما عزیزان واقع شد.
آهنگ هایی که در مورد ساختشون از شما دوستان نظرخواهی شده بود فعلاْ تا چنـد وقت به دو دلیل که خدمتتون عرض خواهم کرد منـتفی شد. دلیـل اول ایـنکه بـرای آهنگ بعدی، به مناسبت فـوت یـکی از اسـطـوره های موسیقـی ایـران، شـادروان ویـگن دردریان، یـکی از آهـنگ های ایـن عزیز از دست رفته انتخاب شده و انشالله اگر خدا بـخـواد تا ۳ مـاه دیـگه این آهنـگ حاضر خـواهـد شد. دلیل دوم اینکه مـن حدود یک ماه این امکان برام نیستش که کار آهنگ جدید رو شروع کـنم چرا که در حال حاضر قرار بر این شده که برای ۲ تا از وب سایت های دوستان خوبم آهنگ بسازم که فکر میکنم این کار خودش ۱ الا ۲ ماه طول خواهد کشید. رو همین حساب اول خواسـتم شما دوستان خوب رو از برنامه آینده با خبر کنم و دوم اینکه نظرات شما دوستـان رو در مـورد انتـخابی که انجام گرفته برای آهنگ بعدی بشنوم. این آهنگ، آهنگ - [ هوای تهران ] - از ویگن هسـتش. البته از اونجائی که این آهنگ مال ۳۵ سال پیش هست مطمئناْ بسیاری از شـما عزیزان مـمـکنه با اسـم این آهـنگ و حـتی خـود آهـنگ آشنائـی نداشته باشـید ولی عـزیزانـی که ایـن آهـنگ رو شنیدن خوشحال میشم که نظراتشون رو بشنوم.

امیر بهادر خوارزمی.

بالاخره تموم شد !!

بالاخـره آهـنگ به پـایـان رسـید. عـزیزان سـاخـتن ایـن آهـنگ ۳ ماه طول کـشید و هم اکنون قابل download هـستـش. ایـن آهـنگ یـک تلفـیـقـــی از سبـک های Gospel ، Gothic و Acid Trance هستش که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره.
طـرح Single گل سنـگم رو دوسـت بسـیار بسیار هـنرمندم آقـای ایمان ابوالـفضلی درست کردن. بـگـذریـم از اینـکه ایشـون یـک کاریـکاتوریست و گرافیـست ماهـر هـسـتند، عزیزان مـن هـر چقدر راجع بـه کار درست بودن این عزیز براتون بگـم کم گفتم فـقط بهتر اینه که برای آشنا‌ئی بیشـتر با هنر و ذوق و خلاقیت این دوست عزیزم یه سر به website ایشون بزنید تا ببینید دنیا دست کیه.
در ضمن یـک بار دیـگه از دوست خیـلی خیلی خوبم کـه برام واقعاْ مثـل برادر هستش، امـیر عزیز Webmaster سایـت Bia2 که منو هـمیشه شرمنـده محبتهای خودش کرده و اگر این کـمک ها رو به مـن نـکـرده بــود، شـایـد مـن امــروز نـمـیـتـونــسـتم مــوزیــکـم رو به شـمـا دوســتان مــعرفـی کـنم، تـشکر کنـم و اینــجا میـگم کـه مـن واقـعاْ مدیونـش هسـتم و واقـعاْ به من لطـف کـرده و من همیشه مثل یه برادر دوستش دارم.
عزیزان منتظرِ شنیـدن نظراتتـون در مورد Single جـدید هـستم. خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.

آهنگ گل سنگم !

دوستان عزیز آهنگ گل سنگم تقریبا‌ْ تموم شده و تمام صداها ضبط شدن و تنظیم آهنـگ هم به پایـان رسـیده. فـقط یـک سـری کارهای جز‌ئی روی آهنگ مـونده و همـچنـیـن تهیه عکسهای این single جدید که یکی از دوستان خیلی خوبم قرار هستش که زحمتش رو بکشه که حالا راجع به این عزیز بعداْ حتماْ حتماْ بیشتر براتون توضیح میدم.
اما در مورد flash. عزیزان مـن منـظورم از flash اون flash کـه مـد نـظر شـما بود، نبـود. منظور من آهنـگی بـود که الان در سـمت راسـت صفـحه میتونیـد اونـو گوش کنـید. اون دکمه play و stop رو عرض میکـنم. الـبته همانـطور که عـرض کردم یـک flash هـم یکـی از دوسـتان در حال طـراحیـش هستش که اون هنوز حاضر نشده.
در ضمن یک سری خبرهای خیـلی خیـلی جالب و عجیب قراره اتفّاق بیـفته که اگر حتـمی بشن حتماْ به شما عزیزان میگم.
منتظر خبرهای بعدی باشید. خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.