Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

وب سایت رسمی بهادر خوارزمی.

دوستان عزیز وب سایت رسمی بهادر خوارزمی راه اندازی شد. برای ورود به وب سایت میتونید از لینک زیر استفاده کنید. البته وب سایت در آینده نزدیک کاملتر خواهد شد.

 

www.BahadorKharazmi.com

 

 

موفق باشید.

آهنگ یاهو.

دوستان عزیز کوتاهی من رو در به روز کردن بلاگ ببخشید.

آخرین کار من به نام یاهو بعد از سه سال آماده شد. این تک آهنگ آخرین کار من بعد از آلبوم تو این زمونه هستش.

آین آهنگ ادقامی از سبکهای Vocal Trance, Melodic Trance و موسیقیهای تلفیقی فارسی هستش. شاید وجود ساز دف و یاهو گفتن به سبک دراویش در کنار شعر آهنگ در ذهن دوستان ایجاد تناقض مفهومی کنه. ولی اگر چنانچه من شانس این رو میداشتم که نماهنگ (Music Video) این آهنگ رو میساختم بسیاری از سوالات و تناقضهای ایجاد شده در ذهن دوستان برطرف میشد.

این آهنگ دارای دو بازسازی متفاوت از آهنگ داماد آقای شهرام شبپره هستش که متونید از لینکهای زیر هر دو آهنگ رو دریافت کنید.

 

Bahador Kharazmi - Yahoo (Original Remix)

 Bahador Kharazmi - Yahoo (Club Remix)

منتظر شنیدن نظراتتون هستم. موفق و پیروز باشید.

بهادر خوارزمی.