Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

چندتا خبر جدید !!

سلام. دوستان یک دنیا شرمنده که نتونستم زودتر از این وبلاگ رو Update کنم. میدونم کـه الان بعد از ۴ ماه خیـــلی دیر هستش که اینا رو بنویســم ولی متاسفانه خیلی درگیر کارهای آلبوم و مشــکلاتی کـه شرکت آونگ برای من ایجاد کرده بود، بودم. این بودش که نتونستم زودتر اینجا رو Update کنم. که حالا در پست بعدی کاملاْ براتون توضیح خواهم داد. در این پست فقط یک سری خبرهای جدید رو میخواستم بگم.
۱- اول از هـــمه که فیلتر کردن دامین Bahador.ws توسط مخابرات ایران هستش که حالا خودمم هنـــوز نفهمیدم برای چــــی این کار رو کردن، آیا من فعالیت سیاسی میکنم ؟ آیا من کار خلافی میکنم ؟ یا شایدم از عکـــسم در بالای صفحه ترسیـدن و فکر کردن من آدمکشم!! متاسفانه این هم از عقب موندگیه این عزیزان در مخابرات هستـــش که این کار رو کردن. ولـی برای دسترسی به این وبلاگ از آدرس http://bahador-music.blogsky.com میتونید استفاده کنید کـــه این عزیزان عقب مـــونده هنوز این یکی رو Block نکردن. عــزیزانی کـه بــراشــون ممکن هستش به دوستان خودشون هم لینک وبلاگ رو بدن.
۲ - نـــکته بعدی که ممکن هستـــش تا به امروز خیلی از عزیزان بهش توجّه نکرده باشن گروهی هستــش که من در Yahoo به ثـــبت رسوندم. عزیزانی که به موزیک من گوش میکنند میتونن با عضو شدن در این گروه من رو هـــمــراهی کنن که از طـــریق E-mail از اتفاقات جــدید در رابطه با فعــالیتهای موزیک من هم با خبر بشن. برای رفتن به این گروه کافیه که روی گروه کلــیک کنید و با زدن JOIN THIS GROUP عضو گروه در Yahoo بشید.
۳ - حتـــما بسیاری از شما عـــــزیزان با Orkut که ۸ ماهی میـــشه که راه اندازی شده آشــنایی دارید. ۲ تا از عزیزان لطف کردند و برای عزیزانی که به موزیک های من گوش میکنند Community تاسیس کردند که میتونید با کلیک کردن روی ۲ تا لینک پائین عضو این Communityها بشید. اگر هم از قبل عضو Orkut نبــودید با فـــرستادن یک میل به این ایمـیل آدرس ninijapoli@yahoo.com دوست عزیزم آقای حسین زاده شما رو Invite خواهند کرد.

    A - Community  [ Bahador Kharazmi Fans ]
    B - Community  [ Amir Bahador Kharazmi ]

۴ - تو ۴ مـــاه اخیر مشــــغول کار کــردن روی ۲ تا آهنــــگ بودم که یکـــی، آهنگ دیــگری هست که بازسازی خواهم کرد و دیـــگری یک آهنگ انگلیسی که تقــریباْ مراحل آخریه ساخــــت رو طی میکنه. فقط هــمین رو بگم که نقشهای بسیار زیادی پشت این آهنگ انگلیسی هستش که اگه عملی بشن حتماْ شما عزیزان رو در جریان خواهم گذاشت.
۵ - و امــــا خبر آخر اینکه Website من در پائــــــیز همین امسال راه انـدازی خواهــــــد شـد اگر به مشکل نخوریم، که ما نهایت تلاش خودمون رو مـــــــــیکنم که این بار بد قول نشیم و همین پائیز Website راه انــــــدازی بشه. انشالا که هــــــر جا که هستید موفق و مــــوید و پیروز باشید. تا خـبرهای بعدی خدانگهدارتون.

امیر بهادر خوارزمی.