Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Flash آهنگ تو این زمونه.

دوسـتـان Flash آهـنـگ تـو ایـن زمـونه رو گذاشتـم توی وبـلاگ. خیـلی خیـلی از دوسـت عــزیــزم ninijapoli که زحـمت درسـت کـردن این Flash رو کشید تشکر میـکنم. یه خـبر جـالب هـم بـهتون بدم که این دوست عزیز در حال حاضر مشغول کار کردن بر روی یک Flash هستش برای آهنگ تو این زمونه که من خودم یک ذره اش رو که دیـدم خیلی باحال بـود فـقط لحظه شمـاری مـیکنم که زودتر این Flash حاضر بشه تا شما دوستان هم کار جالب و باحال این عزیز رو ببینید.

امیر بهادر خوارزمی.

لیست کارهای آینده؟

دوستان تصمیم گرفتم برای اینـکه یه خبـری از برنامه های کاری که در پیش دارم براتون بنـویسم که نظرتون رو بگید چون من توی ۲ یا از آهـنـگـها شک دارم که کدام یک رو اول بازسازی کـنم این بود که تصمیم گرفتم یه هـمـفـکری از شـما عزیزان بـگیرم که لطف کنید بگید از آهنگهای 03 و 04 کـدام اول تنـظیم بـشه بهتر که مـن از الان اقـدام کنـم برای جمع آوری نـت ها و عـکس ها و کـلیه مسائل مربوط به آهنگها.

UpComing Songs : 01.Gole Sangam -02.La Passion -03.Ali Koochooloo-04.Zohre o Zahra

عزیزان منتظرِ شنیدن نظراتتون هستم.

امیر بهادر خوارزمی.

آهنگ گل سنگم هنوز کاملا به پایان نرسید!

عزیزان من با توجه به اینکه دیدم برخـی از دوسـتان سوال میکنند که آهنــگ گل سنگم رو از کجا میـشه Download کـرد ایـن پیــغام رو می نویســم. آهــنگ گل سنگم هنــوز تنـظـیمش بـه پایان
نرسیده ولی من توی وبلاگ فقط تاریخ Release رو نوشته بودم این بودش که بعـضی از دوسـتان فکر کردن که آهنگ تموم شد. ولی هنوز آهـنگ تموم نـشده ولـی اگـه ایـن بـار دیگه خدا ما رو تو درد سر نندازه تا ۲ هفته دیگه آهنگ حاضر میشه. قربان شما و خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی. 

آهنگها رو دیگه از همینجا Download کنید.

دوستان سلام عرض میکنم خدمت همتـون. Eishalla  هر جا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید. دیشب صاحب سایت Bia2 امیر گل که یکی از رفیقای خیلی خیلی خوبه خودم هستش یه کاری کـردش که من از دیشب تا حالا هنوز تو کفم....
دیشب بهم فضا دادش که اتفاقا مقدارش هم خیلی فضایی هستش! مقدارش رو بهتون نـمـیگم چون باورتـون نمیشـه با یه ترافیـکـی که اگر اونو هـم بگم باورتـون نمیشه، خـلاصه خیلی خداس من که خیلی حال کردم.
آریان عزیز هم مادریتور گروه هم زحمـت Upload کردن آهنگها رو تو این فضای فضایی که امیر بهم دادش رو کشیدش. الان هـمه آهنـگها که مطمئنم خیلـیهاشون رو ندارید، گذاشتم توی وبلاگ ام و فــقط کافــیه کـه شما تو لینکهایی که سمت راست صفحه گذاشتم روی اسـم آهنگ ها کـلیک کنید تا شروع کنه به Download کردن.
ولی از همینجا از امیر گل که این لطف رو در حقم کردش و مثل همیشه منو شرمنده خودش کرد
تشـکر میـکنم (بگذریم که من هنوز تو کف به سر میبرم). همچنین از آریان عزیز که این ۲ روز من خیلی تو زحمت انداختمش برای Upload کردن آهنگها، تشکر میکنم.
در ضمن دوستان تا چند روز دیگه برای آمدن به وبلاگم فقط کافیه که این آدرس رو تایپ کنید.

w w w . b a h a d o r . w s

امیر بهادر خوارزمی.

خدا نصیب هیچ کس نکنه!

دوستان قول داده بودم که آهنگ - گـل سنگم - رو تا آخر مهر ماه و یا یـک هفته بعدش حاضر کنم
مثـل اینکه من ایـنـقدر که گفتم اگر مشکلی پیش نیاد، اگر مشکلی پیـش نیاد خـدا هم قضیه رو جـدی گرفتش و بالاخره یک مشکل اساسی برام ایجاد کرد. متاسـفانه بـا عرض پوزش و یـک دنیا شرمندگی، چون اخیرأ من یـک تصـادف ناجـور داشتم و از اونجـائی کـه بایـد ایـن چـند وقتـه دنبال کـارهـای ماشین باشم رو هــمین حساب فـکر نمی کنـم بتونـم به قولم عـمـل کنـم. ولی سعیم
رو میکنم که هر چه زودتر آهنگ رو تمومش کنم که بیشتر از این شرمنده شما دوستان نشم.
در ضمن از تمامـــی دوستـــانی که اظـهار لـطف و محـبت کردن سپاسگزارم و خیـلی خوشحـالم که این سعادت رو داشتم که بتونم تا یک حد کوچیکی نظرِ شما عزیزان رو جلب کنم.
در جواب اون دوستی که فرموده بـودن که من راجع به خودم توضــیـح بدم باید خدمتــشون عرض
کنم که من متولد ۱۷ اردیـبـهشت سـال ۱۳۶۳ هستم و در حال حـاضر دانـشجوی رشتــه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد تهران هستم.
بـابـک عـزیز یک دنـیـا شرمنده... والا آهـنگ گل گلـدون رو تا چنـد وقت دیـگه میذارمش تـوی گروه.
امیر بهادر خوارزمی.