Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

شاید آهنگ آخر!!!

سلام عـرض میــکنم خـدمــت هـمه و روز valentine رو هـم کـه گذشـت به تـمام عاشـقها تبـریک میگم. دوســـتان عـزیز مــمکن ۲ تـا آهـنگ بعدی آهنـــگهای آخـری باشه که بـه این صـورت از من میشنوید. دلیل این کار این که من با توجه به اینــکه کارهای آلـبوم خودم رو هـم بایـد انـجام بـدم اینه که وقتی روی این آهنگها کار میکنم دیگه نمیرسم کارهای آلبوم خودم رو انجام بدم. انشالله دیگه بعد از این ۲ تا آهنگ بعدی باید منتظر آلبوم خودم باشید که بــدم به بازار. حالا تـوضیحاتش خیلی زیـاده که آلبومم کجا و به چه صورت امکانش هست release بشه که بعداْ خدمتتون عرض میکنم. پاینده پیروز باشید.

امیر بهادر خوارزمی. 

فلش آهنگ تو این زمونه حاضر شد.!

دوســتان فــــلش آهنگ تو این زمــونه بــــعد از ۱ مـاه توســــط دوست خوبم جــبار حســـین زاده (نی نی ژاپلی) حاضر شدش. هـمینجا خـیــلی خـیلی ازش تـشکر میـــکنم که وقـتش رو گـذاشت و ایـن فلش بانـمک رو درسـت کــردش امیــدوارم کـه مــورد پــسـند کـلیـه شـما عــزیـزان هــم قـرار بگیره.
مــجـدداْ از رفــیـق خوبـم امیـر تــشـکر مـیـکـنـم کــه ایـن امـکان رو در اخـتـیار مـن قــرار دادش کـه بـتونم آهنگهام و کلیه فایلهام رو توی فضایی که بهم دادش آپلود کـنم و همچـنیـن از حسان عزیز که gherti.com & p3rsian.com رو forward کردش روی فـلش آهـنگ تـو این زمونه که مخاطــبین بیشتری بتونن ببیننش واقــعاْ تـشـکر میکنم بینهایت ازشون سپاسگذارم.
دوستان شما برای دیدن این فلش میتونید از طریق هر یک از این ۴ تا لینک که پائین می نویسم اقدام کنید. پاینده و پیروز باشید.

Mirror 01
Mirror 02
Mirror 03
Mirror 04

امیر بهادر خوارزمی.

کارهای در دست انجام!

سلام عزیزان انشالله که همه خوب و خوش و سلامت باشید. قبل از هر چیز دوست داشتم برای چند لحظه شرط ادب رو به جا نیارم و هر چی که بلد بــودم از قبیل فحش و ناسزا به این blogsky میگفتم ولی خوب فکر کنم تو وبلاگ های دیگه زحمت این کار رو کشیدن. با این حال بگذاریم.
دوستان یک سری خبرهای جدید براتون داشتم. اول اینکه اگه خدا بخواد وبـسایتم تا ۲ ماه آیـنده راه انــدازی خـواهــد شد و مـن به هــمراه یـکــی از دوستـانـم قــراره طـراحـیش رو شــروع کـنـیـم که البتـه قالب سایت رو طراحی کردم ولـی کارهای دیگر سایت مونـده که اونها هم تا ۲ ماه آینده به پایان میرسه. عزیزان آهنگـی که الان مـشغول کار کـردن روش هـستم یـک آهنگ بـرای سایت bia2 هستش که فکر کنــم تا ماه آینــده حاضر بشه ( البـته مطمئن نیستم ولی سـعی خودم رو میکنم ). سبــک ایـن آهنگ melodic trance هستش. آهــنگ هـوای تهران هم کـه با راه انـدازی سایتم در طول ۲ ماه آینده حاضر خواهد شد؛ که البته این ۲ ماه که من عرض میکنم خدمتتون تا ۴ ماه هم ممکنه طول بکـشه ولی اگر مشکلی پیش نیاد سعی میـــکنم در پیغام های بعدی که در وبلاگ میذارم تاریخ دقیق release رو هم بهتون بگم هم در مورد آهنگ bia2.com و هم هوای
تهران؛ در حال ساخت هستش. منتظر شنیدن نظرت شما عزیزان هستم.

امیر بهادر خوارزمی.