Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

یک درخواست برای همکاری و پشتیبانی ؟!

سـلام. دوستان امـــروز مـن ایـن پیـغام رو دارم مینویسم کـه از تـمامی شما عـزیزانی که تا امروز منـو هـمراهی کـردید و پشت منو خالی نکردید، یک درخواست و خواهشی بکنم. نمیدونم چقدر مـمکنه این درخواستی که من از شـما عزیزان میـکنم به مـرحله اجـرا برسه ولـی هـر کی که این لطف رو بکنه و روی مـنو زمین نندازه من بینـهایت سپاسگذارش هستم و بیـشتر روی صـحبتم با اون دسته از عزیزانی هستش که به کاره وبلاگ نویسی مشغول هستند و اون دست از عزیزانی که وبسایت دارند. میخــواستم اگر بـراتون مـقدور هـستش از امـروز یـک حرکـتی رو شروع کنیم و تـو وبلاگـــهاتون جـریان دزدیـده شـدن آهـنگ تو ایـن زمونـه مـن توسط محمد سـتاری و کامـبیز رو بنویسید. و بگذارید تمام کسانی که از این موضوع با خـبر نیستن در جریان قـرار بگیرن که بتونیم به همشون ثابت کنیم که ما درسته تو ایران هستیم و دستمون از آمریکا کـوتاه ولـی حقـمون رو میگیریم. این مـشکل مــمکنه فــــقط مشکل شخـص مـن امیر بهادر خوارزمی نبـاشه. اگـر امــروز جلـوی این دست کارها گرفته نشه ممکنه در آینده نزدیک این قبیل مشـکلات برای همه ما پیش بیاد. پس ازتون میخوام که از من به عنوان یک هموطنتون و برادرتون پشتیبانی کنید.
دوستانی که ممکنه سختشون باشه متنی برای این قضیه بــنویسن مـیتونن این متن رو که من از قبل آماده کردم رو استفاده کنن.

موضوع:
دزدیده شدن آهنگ تو این زمونه بهادر خوارزمی !!

متن:
آهــنـگ تـو این زمونه بــهادر خـوارزمی توسـط آقایـان مـحمد ستاری بـه عـنوان باز سازنده آهنگ و کامبیز به عنوان خواننده آهنگ دزدیـده شد. چـندی پـیش بـا پخش یک موزیک ویدئو از تلویزیون طپش، جام جم و ای.پی.ان که برای آهنــگ تو این زمـونه ساخته شده بـود با اسامی ای که بالا ذکر شـد پخــش شد در صـــــورتی کـــه آهـــنگ در دفــعات اول با صدای بهادر خوارزمی و آهـــنگ
بازسازی شده بهادر پخش میشد و چند روز بعد صدای بهادر رو از روی آهــنگ برداشــتن و صدای کامـــبیز رو روی آهــنگ قرار دادن ولی با توجه به اینــکه هنوز دستـــگاهی نیامده که بتونه صدای خواننده رو از روی آهنگ به صورت کامل برداره همچننان میشه صدای بهادر رو روی آهنگ شـنید. قرار بــر این شد که با قرار دادن این مطلب در وبلاگهایــی که موزیک بهادر خوارزمی رو پشتیبانی مـیکنن از نـشر و پخـش غـیر قانونی یه این آهـــنگ کــه از طرف بـهادر خوارزمی در اختیار عزیزان عــلاقمند به موزیک قرار گرفـته بودش جلوگیری بشه و چهره واقعی آقایان محمد ستاری و کامبیز به کلیه عـزیزان معرفی بشه. با قرار دادن این پیغام در وبلاگهای خود از نشر و پخش کلیه کارهای غیر قانونی جلگیری کنید.
راستی اینم وبسایت کامبیز دوستانی که با چهره ایشون آشنائی ندارن اینجا میـتونن ایشون رو
ببینن. اگه پیغامی هم برای ایشون دارید اینم آدرس ایمیل آقا کامبیز.
kambizmusic@yahoo.com

نکـــته جـــدید: آقای کامــــبیز در مصاحبشون با تلویزیون آی.پی.ان گفــتند که برای خوندن آهنگ بازسازی شـــده مـــن از من اجازه گرفتن در صورتی کـــه این حرف دروغ مـحض هستش و من نه ایشون رو میشناسم و نه تا به حال با ایشون صحبت کردم. خلاصه گفـتم شما رو هــم در جریان دروغ جدید آقای کامبیز قرار داده باشم.

دوستان عزیز با توجه به اینکه من در حال حاضر نمیتونم پیغام جدید اضـافه کـــنم اینه که سال نو رو از همینجا به تمامی شما عزیزان تبریک میگم و یک ســال پر بار و پـر از موفقــیت رو برای همه شما آرزومندم.

امیر بهادر خوارزمی.

واقعاْ چه کار میشه کرد با این افراد سودجو؟!؟

ســلام خـدمت دوستان عزیز. اگـر اینــقدر دیـر ایـن پیغام رو می نویسـم دلیـلش این بودش که در وضعـیت روحی مناسـبی نبـودم البتـه همـچنان هـم نیسـتم ولـی خوب. چـنـد روز پیش دیدم که آهنگ تو این زمـونه من از تلویزیون طپش در حال پخش هـستش و یک video clip براش ساختن و اسم خواننده رو زدن کامـبیز و آهنـگساز رو زدن مـحمد ستاری در حـالی که آهنگ من با صدای من داره پخـش میـشه. شـب اول نزدیـک بودش که کار مـن به بیمارستان بـکشه وقتی که با این صحنه روبرو شدم. خـلاصه از هفـته پیش دائم زنـگ اینور و اونور زدیـم با دوسـتام که واقــعاْ ۲ تا از رفیقهام که هر چی ازشـون تـعـریف کـنم کم کردم واقـعاْ به من کـمک کردن امیر و حسان عزیز که مـن خیلی مدیونشون هستم و با توجه به اینکه دست من از آمریکا کوتاه بود امیر و حسان واقعاْ هر کاری از دستشون بر آمد برام کردن و هـوای منو داشـتن. انشالله که بتـونم از خجالتــشون در بیام. در مورد پیگیریهای من هـم قرار شده که با یک وکیل تو آمـریکا صحـبت کنـیم کـه به احـتمال زیاد این افراد رو بکشونیمشون دادگاه. حالا خبرهای جدید رو از همـینجا میـتونید دنـبال کنید الان بیشـتر از این واقعاْ نمیتونم بنویسم. وگرنه داستان صحبتهایی که پشت تلفن با این افراد شدش رو حتماْ باید براتون بنویسم تا ببینید با چه افرادی طرف هستید. فعلاْ خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.