Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

قرارداد با شرکت آونگ و خبرهای جدید.!

عزیزان قبل از هر چیز یه خــبر خــوش دارم و اون هم این که مــن با شرکت آونـگ در آمریکا قرارداد بستم که به زودی آلبومم به دست همه شـــما در سرتاسر دنـــیا میرسه البــته به غــیر از ایران. عزیزان این آلبوم ۹ تا Track هستش که ۲ تا آهــنگ جدید و یــک Intro در اون قرار گـــرفته. آقایان محمد ستاری و کامبیز پـورهــادی هم همچنان از طریق تلوزیون ipn مشغول دروغ گفتن به مردم هستن ولی عیبی نداره چون با کمک تمام شما عـــزیزان که واقعاْ ازتون مـــمنونم که تو این چند وقت کمکم کردید اینا فعلا خیلی عصبانی هستند. حالا در پـیغام بعدی از تمامی عزیزانی که این چنـد وقت پـشت منو خالی نکــردند به صــورت مفصل تشکر خواهم کرد. حـالا انشاالله آلبــوم کـه آمدش بیرون این آقایون دست کج به اندازه کـافی تنـبیه خواهـند شد. مـن دوست نــداشتم دیگه ادامـــه بـدم کــه ایـن جــریان رو به هــمه بــــگم ولی دوســتان ایــن آقــایون هـــمچنان دارند بــــه کارهای غلطشون ادامه میدن و من ناچارم تا وقتی که آلبوم بیادش بیرون کارهای زشت اینها رو همچنان به شماها بگم. خوب عزیزان من ۲ تا فـــایل براتون اینجا میذارم که یــکیش صــدای آقای کامبیز پورهادی و یکیشم صدای آقای محمد ستاری هستش. اینا وقتی دیدن که تو اینترنت همه دارن با خبر میـــشن به پسر خاله من در Sandiego زنگ زدن که شماره من رو بــگیرن. چـــون تو اون تماسی که ما با آقای ستاری داشــتیم پسر خالـه من شمارش رو بــهشون داد که اینا زنــگ بزنن و بگن که آیا میخوان از کارشون مـــنصرف بـــشن یا نه. خلاصه تماس گـــرفتن و پـــسر خاله من گــــوشیش رو روی Voice Mail یا Answering گــــذاشته بودش و ایـــنا پیغام گـــــذاشتن کـــه من پیغامهاشون رو براتون میذارم که Download کنید و گوش کنــــید. صحبتهای آقای ستاری هم کـــه در هـــــــمون تماس اول ضبـــط کردم خــالی از لـطف نیست گـوش کـردنش مــنتها اون چون یکم طــولانیه فــعلاْ نــــمیگذارمش. فــکر کنم بـــرای خــــود آقای ستاری هــم جالب باشه که اون صحبتهاشون رو همه جا پخش کنم. راستی وبسایت آقای ستاری رو هـم یه نگاه بندازید. اســـم اســـتودیوشون رو هم گــذاشتن WesternRecord واقــعاْ آبـــروی هــر چـــی Western هـستش ایشون بردن. آقا کامبیز هم به من ایمیل زدن که من جوابشون رو ندادم. متن ایمـــیلشون رو هم پائین میذارم. فعلاْ عزیزان تا خبرهای بعدی خدانگهدار همتون.
 
صدای کامبیز پور هادی                                 صدای محمد ستاری

متن ایمیل کامبیز:

BAHADOR JAAN SALAM   MAN KAMBIZ HASTAM  AZ   L,A DONBALET MIGASHTAM TA HAMIN DIROOZ E MAILL TO RO PIDA KARDAM  DOOST DARAM BA HAM TELEFONI HARF BEZANIM MAN BE FAMILT DAR SAN DIAGO ZANG ZADAM VALI JAVAB NADAD .AGAR DOOST DARY BE MAN SHOMARE TELEPHON BEDE BE HET ZANG BEZANAM  GHOBANAT  KHILI BA ESTEDADI  MOAFAG BASHI.KARAT KHILI BAHALE


امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 60 + ارسال نظر
سرمه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 http://avayeatash.blogsky.com

من از امروز منتظر آلبوم جدیدم...این آدمها هم امیدوارم به سزای کارای زشتشون برسن!

شراره پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 http://sb7.persianblog.com

حالا چرا تریپ استریپ زدی :)).....

ًبش پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:12

BAHADOR KHEILI DOOSET DAREEEEEEEEM

اوستا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:38

به نام زیباترین
سلام.من اوستا هستم.لازم دیدم که چند نکته رو این جا توضیح بدم.
خوب ببینید بچه ها ما متاسفانه توی مملکتی زندگی می کنیم که صحبت کردن از حق و حقوق و انصاف و عدالت توی اون بی معنیه و این رو همه می دونند.بنابراین اگر کسی هم باید به فکر ما باشه و به ما کمک کنه اون هم خودمون هستیم ، که با حمایت کردن از همدیگه می تونیم به خودمون کمک کنیم.حالا این جا صبت از آهنگ تو این زمونست که آقای ایمر بهادر ،یکی از دوستانمون بازسازیش کرده و با صدای خودش اون رو اجرا کرده.البته اصل این آهنگ مربوط به یک خواننده ی ارمنی قدیمی که فکر میکنم الان فوت کرده باشند.بعد از اون شهرام اون رو ترجمه کرد و خوند و بعد هم خانوم نوش آفرین‍،بهادر خوارزمی ،و حالا کامبیز.
من این اهنگ رو با 3 اجرای مختلف شنیدم،یکی از شهرام شب پره.یکی هم کامبیز و یکی هم از آقای خوارزمی، اما به خدا که قشنگ ترینشون همون آهنگ امیر بهادر بوده و می خوام بگم وقتی که ما و خود آقای خوارزمی می دونیم که زیباترین اجرا مال ایشونه پس لزومی نداره که اینقدر نگران باشیم.اما اینجا یک مساله ی دیگه هم مطرح هست و اون هم حمایت کردن از کسانی که در ایران و بین ما هستن و با هین اوضاع آشفته کارهاشون رو ارائه می دند ،ما نباید اجازه بدیم که شرایط به نحوی برگرده که کسانی از اون طرف دنیا به خودشون اجازه بدهند که ما رو حساب نکند ؛و باید بدونند که ما نه تنها چیزی از اونها کم نداریم بلکه… .
این قضیه رو از دو نظر میشه بررسی کرد یکی دیدگاه تجاری و کاری و دیگری هم دید احساسی و ما باید دقت کنیم که این دو قسمت رو با هم قاطی نکنیم.اشتباهات تجاری راه حل های کاری و حقوقی رو می طلبه و من می خوام بگم که ما نباید به خودمون این اجازه رو بدیم که هر چی که دلمون خواست به مثلاَ آقای کامبیز بگیم، من تقریبا تمام نظرات شما رو توی این قسمت خوندم و به این نتیجه رسیدم که بعضی ها واقعا بی رحمانه قضاوت کردند و حتی به آقای کامبیز اهانت کردند در صورتی که چنین حقی نداشتند. ببینید اقای کامبیز و به خصوص محمد ستاری یک اشتباه بزرگ کاری انجام دادند و مطمئناَ پاسخگوی او ن هم خواهند بود اما ما چرا باید اینقدر راحت به یک نفر که در حقیقت نمی شناسیمش این طور بد و بیراه بگیم؛بله ، همه یما آقای خوارزمی و کارهاشون رو دوست داریم و می خوایم که به هر نحوی شده به ایشون کمک کنیم اما فراموش نکنیم که ما حق اهانت و توهین به هیچ موجودی را نداریم تا وقتی که حقی از ما رو ضایع کرده باشه .تمام آفریده های خداون روح مقدسی دارند که ما باید به اون احترام بگذاریم چه برسه به یک انسان که … .به هر خالباید بدونیم که کامبیز هم دنیای کاری و زندگی مربوط به خودش رو داره و همین طور طرفداران خودش رو.به هر حال شاید اصل تقصیر از کس دیگری باشه، نمی دونم اما من فکر می کنم که باید اول به سراغ محمد ستاری رفت.
می دونم که صحبت های من توی این زمونه واقعاَ مسخره به نظر میاد و این چیزها دیگه برای همه عادی شده اما من وظیفه داشتم که بگم.به هر حال اون چیزی که مهمه اینه که این آهنگ رو با صدای کسی که دوست داریم توی قلبمون تبدیل به یک خاطره ی زیبا بکنیم حالا هر چیزی که می خواد بشه.
بگذریم.نکته جالب دیگه که همه می دونیم اینه کهآقای خوارزمی اولین و بهترین کسی هستند که به این زیبایی آهنگ می سازند و کارهاشون رو همه ی جوانها می پسندند.به هرحال ایشون توی تمام زمینه ها چه خوندن و چه رمیکس و آهنگسازی تا حالا نظیر نداشتند و باید منتظر باشم که به امید خدا یک روزی … .
به امید روزهایی رنگی و دنیایی که انسانها دیگه با هم هیچ مشکلی نداشته باشند.
(یعنی میشه؟!چرا که نه؛از خودمون شروع می کنیم.)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 18:21

salam bahador jaan
man vaghe'an behet eftekhar mikonam , karet fogholaaaaaaaaaaaaaade ghashange
man asheghe Trance va .. hastam.
va tanha kasi ke too iran in sabko eraee mide shoma hastiii,man hazer be hamkari ba shoma hastam age komaki az daste man sakhte ast hatman behem Mail bezanid.

فرهاد جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:40

قلیـــــــــــــــان از اصفــــــ جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:58

سلام جیگر
چه طوری؟ با صحبتهایی که دوستان داشتند من دیگه زیاد صحبت نمیکنم فقط می خواستم بگم اگه اجازه بدید مادر کامبیز را به عزاش بشونم تا بچه پرو خیال نکنه اون صدای آشغالش به درد می خوره
البته منو ببخشید که این حرف ها را زدم آخه با دیدن شوی این بچه پرو خون جلوی چشمام را گرفت
YAHOO ID: G_H_E_L_Y_A_N

javad جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:31

؟kheyli kambiz javade ba on aksash nazare shoma chie

بهراد جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 14:18 http://spirit.blogsky.com

این اقای کامبیز بیاد پیشه من یه کمی تایپ امیل بهش یاد بدم

راضیه جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:54 http://lover-night.persianblog.com

سلام...تبریک می گم..و منتظرم...

لوند شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:34 http://lavand.blogsky.com

سلام بهادر جان ... خیلی خوشحال شدم به خاطر آلبومت که قرارداد بستی .... این دو تا جواد هم معلوم نیست از کدوم دهاتی اومدن ...به هر حال خوشحالم که ضایع شدن... به منم سر بزن ...

به دنبال موسیقی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:24

سلام بهادر جان
از وقتی که خونه مادربزرگت رو شنیدم تا حالا چند ماهی شده. از تعریف از آهنگات که بگذریم که من واقعا از همشون خوشم میاد خواستم بگم وقتی تو کنسرت عید امسال تو دبی که جناب اندی خان با Shani جونشون آهنگ گل سنگم رو میخوندند و شهرام شبپره هم که آهنگ وای وای رو با یه فرم دیگه خوند خیلی دلم میخواست که تو اون بالا بودی و آهنگ اصلی رو با صدای خودت میشنیدم...
به امید روزی که بتونی کنسرتایی با بزرگی و محبوبیتی بیشتر از آنها بگذاری...موفق باشی

میلاد شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:55

خسته نباشی به امید موفقیت روز افزون

سامان یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:56 http://www.2nya.com

سلام امیر بهادر جان..امیدوارم که تو این کارهم موفق باشی..درباره آلبوم جدیدت بیشتر توضیح بده..ایا همین آهنگ هایی که تا الان اجرا کردی را میزاری ..یا اهنگ های جدیدی را اماده کردی..؟ لطفا ما را در جریان کارهایت قرار بده..موفق و سر بلند باشی ..بای ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میبینم که بعضی ها به سزای عملشون رسیدن و ابروشان همه جا رفته٫٫حق به حقدار میرسه ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

سعید یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 14:51

بهادر جان سلام... امیدوارم خوب باشی..... من میخواستم راجع به همکاری تو یه سایت باهات صحبت کنم..... اگه به من میل بزنی ممنون میشم.... حتما باهام تماس بگیر... خدانگهدار

اردشیر یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:46 http://www.ashuzartosht.com/

تازه تو سایتشون هم پر از غلط املائیه... حتی این کار ساده رو هم درست انجام ندادند!

NASIM یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 22:24

MAN NEMIDOONESTAM AHANG MALE SHOMAST VAGHEAN BA IN ESME VA GHIYAFEYE JAVADESH KELASE AHANGO OVARDE BOOD PAEEN

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 22:57 http://DJFORS.8M.NET

پاتوق دات کام دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:50 http://paatogh.com

سلام بهادر جان کارات را ما همیشه دنبال می کنیم...
و خوشحال میشیم با هم تبادل لوگو کنیم...
به ما سر بزن.

برو بکس دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 http://barbax.com

میخوام به خود آقای بهادور پیشنهاد خوندن با برو بکس رو بدم
به من میل بزن یا چت کن هر کودوم رو که دوس داری

آرش دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:10 http://heavefire.persianblog.com/

درود....اگه اجازه بدی میخواهم ۱یا۲تا از آهنگهاتو برای دانلود تو وبلاگم بزارم.اگه موافقت کنی خشحال میشم.در ضمن اگه ۵ تا دشمن داشته باشی ۱۰۰۰ تا دوست داری تازه شایدم بیشتر.در مورد قرارداد هم خیلی خشحال شدم چون از این راه زودتر به خواسته هات میرسی.
بدرود....آرش ( آتش بهشت )

مرتضی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 17:08 http://morteza86191.persianblog.com

سلام بهادر جان.اولش که کلی حال کردم که آلبومت داره میاد بیرون.دوما کلی خندیدم برای این قضیه کامبیز و دوستش.امیدوارم که هر چه زود تر آلبومت بیرون بیاد.فعلا با ایزه

ماهی دودی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 00:54 http://mahidoodi.persianblog.com

خبرای توپی بود خیلی خوشحال شدم!!!!!!

امیر سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 http://www.bia2.com

yallah, chakereh dash bahadorhe goleh golabbb, yeyyy album is comming out soon. onjaee bazia besoozeh ;)
ali yaret :P
dafez

سروش سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 21:08

دوست خوب, بهت تبریک میگم که قرار هست آلبوم دار بشی! کارهات درجه یک هست! موفق باشی و پیروز!

امیر سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 22:42 http://amir

سلام

امیر چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 00:50 http://amirsam1983.persianblog.com

سلام امیر خان/فقط می خوام بگم شما دروغ گویی/چون این آلبوم ( نذار بره)با صدای (کامبیز)پسر خانوم گوگوش بیرون اومده/بسه دیگه /منم تا حالا میگفتم تو راس میگی/اما دیدم نه/مثه خر پشیمونم که اومدم واست تبلیغ کردم/تو وبلاگم ترانه (تو این زمونه)رو گذاشتم/به همه گفتم گوش کنین/و..../اما الان که آلبوم رو گرفتم/دیدم تو دروغ گویی/از همه ی دوستان هم خواهش میکنم /به خزولات این امیر خان گوش نکنن/آبروی هر چی امیر هس ؛ بردی/خیلی زود هم آلبوم تو وبلاگ میذارم/تا همه بفهمن/امیر

آرین و مریم چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:03 http://anti-life.persianblog.com

میگم این طرف که آهنگ رو خونده چه قد تنظیمش کرده و چند تا افکت بد روش گذاشته فکر کرده ملت خرن نمیفهمن ...بزار من که اینجا هستم (آمریکا) اگه ضایعش نکردم ..... شده زنگ میزنم به شبکه تلویزیونی ببینم چی میگه ..... این مطلبت رو هم سعی میکنم تو چند جا کپی کنم تا اینجوری ملت بفهمن ....ایرانی هایی اینجا همینن دیگه دو دره بازن...! بهادر اونا با این کارشون ستعدادت رو که ازت نگرفتن تازه برو خدا رو شکر کن یه آهنگ رمیکس رو ازت کش رفتن اگه یه اهنگ بود که بابات شعر و آهنگش پول میدادی و اینجور دو دره میشد می خواستی چی کار کنی ....؟

نوید اخروی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 13:13 http://navid.okhravi.com

سلام امیربهادر جان... ما یه روزی با هم همکلاس بودیم (مبتکران)... به من میل بزن... (راستی عجب کار و کاسبی واسه خودت راه انداختی ها نه؟! غلام!)

سامان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:29

Faghat Mikham tab rik begam, agha damet garm, ishllah movafaght bashi. ishallah in sood johayeh moetadeh shirehyee ham be sezayeh dozdiyashon miresand. ghorbonet khodahafez

هومن جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:15 http://javanha.persianblog.com

سلام بهادر جون .
خوبی ؟
ببخشید که چند وقتیه کمتر میشه حالتو بپرسم و برات offline بذارم ولی امیدوارم هرجا که هستی خوش و سلامت باشی .
آقا اینا عجب نامردایی هستن هنوزه که هنوزه از رو نرفتن و دست از کارشون نکشیدن ٫ از اولش یه غلطی کردن حالا هم میترسن بگن که اشتباه کردن و همینجوری دارن ادامش میدن . یه هر حال من که منتظر آلبومت هستم و حتما تهیش می کنم . درضمن بهادر گل همه جوره میتونی روی جمایت ن و وبلاگم حساب کنی مثل همون اطلاعیت هم هزارتا داشتی به روی چشم کمک می کنیم تا تو به حقت برسی .
موفق باشی و سلامت . قربونت برم ٫ هومن .

مجتبی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 17:55 http://www.irana.it.tt

واقعا خداوکیلی آهنگ هات عالیه
خیلی عای
very very very very very gooooooooooooid
امیدوارم همچنان ادامه بدی و مطمئنا همه ما و شخصا خودم همیشه ازت پشتیبانی خواهم کرد
فقط یه خواهش داشتم
اگر ممکنه آی دی یاهو خودت رو برام بفرست
میخوام ادت کنم
ممنون میشم اگر زحمتی نباشه
بازم میگم واقعا آهنگهات عاللللللللللللللللللللللللللللللللیه

بابا محمد جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 18:21 http://BabaMohamad.Tk

سلام پسرم (:
۱. آهنگ‌هایی رو که میکس کردی، هرشب با بچه‌ها گوش می‌دیم ... جالبن همه‌شون ... چند وقت پیش هم یه پراید دیدم سمت ونک، سیستم بسته بود و ( حالا وای وای ... ) رو با صدای بلند داشت گوش می‌داد! یه لحظه فکر کردم دی جی الگتور داره میخونه !!
۲. اگه ازت بپرسم آهنگ‌ها رو با چه برنامه‌ایی درست می‌کنی چی میگی ... ؟؟

بابا محمد

۱۱ یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:50

Pesar Khalat Toeh San Diego Karesh Kheiliiiiiiiiii doroste

آرین یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:18

سلام بهادر جان
به خاطر این خبر خوشت خیلی خوشحالم و بهت تبریک می گم
به امید خدا هم این چند تا ... رو به سزای اعمالشون می رسونی
دوباره می گم خیلی خوشحالم
موفق باشی
خدانگهدار

مارمولک یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:41 http://www.marmoolak.ws

کاراتون حرف نداره :)

آس و پاس یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:51 http://majidf298.persianblog.com

سلام آقای خوارزمی
من خیلی بابت اتفاقی که برای شما پیش اومده متاسفم امیدوارم زودتر حل بشه...
من اصلآ فکر نمی کردم که شما ایران باشید...
واقعآ آهنگ تو این زمونه خیلی زیبا بود وآهنگ گل سنگم که هی یاد هایده میندازه منو...
یه سوال می خواستم از شما بپرسم ...چطور شما آهنگهای خودتون رو برای دانلود گذاشتید در صورتی که این کار زیاد مرسوم نیست...
امیدوارم که موفق باشید...

محمدرضا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 00:36 http://kolahghermezi_aghbaba.i8.com

salam amir jan:
omidvaram khoub bashi.man fekr konam yeki az para pa ghorstarin tarafdarat basham va ina motmaenam.
man kheyli ahngata doost daram va az oun avval karata 2nbal mikardam chon be karet vaghean iman daram.
to vaghean ghashan remix mikoni va vaghean zahmat mikeshi.chon maloome dari zahmat mikeshi.to az ahange gole goldoon ta gole sangam maloome kehyli zahmat keshi chon vaghean karet aalitar shode.
man khodam mohamadreza motovalede 63 hastam.dar zemn ordibehesht ham hastam mesle khodet.
nemidoonam kheyli vaght pish bood ye jaei khoundam ke chand sakete va che mahi va che sali hasti vali ishala ke ehstebah nakarde basham.
kholase nemidooni man che ghadr barat tabligh mikradam oun moghe ke ahange too in zamoone ra khounde boodi.roozi ke showe in kambiz ra az tv didam vaghean asabam rikht beham.chon az oun moghe ke mojri bood va mosabeghe ejra mikard azash badam miyoumad daste khodamam nabood az adahash badam miyoumad.hala ke ba in kare zeshtesh dige vaghan az chesham oftad.
ok begzarim dige be har hal omidvaram ke dar hameye karat movafagh bashi.rasti daneshjoo nisti?
age javabe e-maila dadi ke kheyli khoshhal misham bedi baram benevis.
ishale ke gharar dad ba sherkate avang ham barat kheyli kheyli khoub bashe.
dige sareta dard nemiyaram ghorbanat bye.(ta enghadr taraf dar dari ghamet nabasheeee)

سیگما دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:21 http://sigma5.persianblog.com

سلام ... من اول که آهنگ رو شنیدم فکر کردم کامبیز یعنی همون بهادر خوارزمی !!!! فقط یه تغییر نام داده !.... چه دستای کجی ... موفق باشی و شاد !

احسان-اف بی آی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:43

سلام بهادر جون...چطوری یا نه...؟! تبریک میگم بهت داداش...ایول به ولت...!ببین بهادر جون...این کامبیز رو من میشناسم یک آدمه پس فطرتیه...!هر چند که من ایرانم ولی کسی که سایت کامبیز رو دیزاین کرده و هاست هم داده بش...رفیقه منه که خارجه...یعنی مدیره سایت ایرانیها که میاد تو شبکه آی پی ان آموزش اینترنت و طراحی سایت میده...من با اون صحبت میکنم و قراره این حرفاتو انعکاس بدم عزیزم...چون واقعا حقت داره خورده میشه با این استعدادت...!در ضمن خیلی باحالی...ما جنوبیا خیلی دوست داریم...بابا حال میکنیم با آهنگات...!یا علی...مواظبه خودت باش...!

احسان چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 13:37 http://atem.persianblog.com

سلام. من تازه با شما آشنا شدم و آشناییم از طریق آهنگ خونه مادربزرگه بوده. خیلی ازش خوش اومد. خواستم هم تشکری کرده باشم، هم اجازه بگیرم که این آهنگ رو بذارم تو وبلاگم، و هم به وبلاگ شما لینک بدم. ممنون میشم اگه زودتر بهم جواب بدین. برای وبلاگ شما از همین الان لینک دادم. قربانت، احسان

امید پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:32 http://www.adultshare.com/bachekhor

بهادر جان سلام
من تا یک هفته پیش خبر دزدیده شدن موزیکت رو تو سایتم نمایش دادم.توسط شق درد با تو بیشتر آشنا شدم.یه خواهشی داشتم و اون اینه که به شق درد اطلاع بدی که اگه ممکنه آدرس لوگوی منو که در سایتش نسبه درست کنه چون هر چی برای خودش پیقام میزارم جوابی نمیاد آدرسم رو برات نوشتم لوگوتم امشب نصب میکنم.آدرسم تو عکسستان هم هست.
قربانت بچه خور

**ویترین آدم فروشی** هستی ۲۲۷۱ پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 18:59 http://vitrin.blogspot.com

سلام عزیزم ... خوشحالم مبــــــــــــارکه ... خودت میدونی بیشتر از همه بابت آلبوت خوشحالم ولی این رسمش نیستا کم پیدا شدی ... صدای این دوتا الاغ رو هم بردار که فقط قالبتو سنگین کرده ... راستی با وبلاگ دونفره چطوری ؟؟؟اگه یه دات کام بگیرم یا همین وبم ...؟؟:دی

دی جی میلاد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:42 http://www.mantanham.blogsky.com

امیر جون خیلی دوستت دارم خیلی خیلی خیلی عاشقه آهنگاتم منتظر آلبومت میمونم ولی زود تو رو خدا زود بده

NNN جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 http://n.blogsky.com

نحوه برداشتن تبلیغ بلاگ اسکای در سه سوت

شهیاد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:01 http://heartme.blogsky.com

سلام داداشی
بهم سر نمی زنی کجایی
دوست دارم شهیاد راستی نیومدی در مورد مطلب جدید نظر بدی اشکال نداره.
راستی ببخش هنوز آهنگات نزاشتم تو سایت ولی می زارم
قعلا یا حق...

نیما جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 15:47 http://dingaliga.persianblog.com

سلام...خوبی؟..من هی از اینو اون شنیدم که یکی آهنگ خونه ی مادربزرگه رو خونده خیلی باحاله!آقا ما هی گشتیم گشتیم تا الان دیدم این گوشه لینکش واسه دانلود هست....گوش کنم ببینم چه خبره..راستی این آهنگ تو این زمونه مال شماست؟!...من یه کلیپ دیدم مال یه آقایی بود به اسم کامبیز که آخر دست هم از سگش تشکر مخصوص کرده بود و از شهرام تشکر معمولی!!...خلاصه که فعلا نمیدونم چی باید بگم امیدوارم موفق باشید و اینا٬بازم بهتون سر میزنم٬برم ببینم این آهنگه چیه!...فعلا تا بعد...

مهرزاد یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:32

بهت تبریک میگم و سعی کن تبلیغاتت رو بیشتر کنی تا همه خوب بشناسنت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:15

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:15

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد