Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

آهنگ گل سنگم !

دوستان عزیز آهنگ گل سنگم تقریبا‌ْ تموم شده و تمام صداها ضبط شدن و تنظیم آهنـگ هم به پایـان رسـیده. فـقط یـک سـری کارهای جز‌ئی روی آهنگ مـونده و همـچنـیـن تهیه عکسهای این single جدید که یکی از دوستان خیلی خوبم قرار هستش که زحمتش رو بکشه که حالا راجع به این عزیز بعداْ حتماْ حتماْ بیشتر براتون توضیح میدم.
اما در مورد flash. عزیزان مـن منـظورم از flash اون flash کـه مـد نـظر شـما بود، نبـود. منظور من آهنـگی بـود که الان در سـمت راسـت صفـحه میتونیـد اونـو گوش کنـید. اون دکمه play و stop رو عرض میکـنم. الـبته همانـطور که عـرض کردم یـک flash هـم یکـی از دوسـتان در حال طـراحیـش هستش که اون هنوز حاضر نشده.
در ضمن یک سری خبرهای خیـلی خیـلی جالب و عجیب قراره اتفّاق بیـفته که اگر حتـمی بشن حتماْ به شما عزیزان میگم.
منتظر خبرهای بعدی باشید. خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 25 + ارسال نظر
پرستو شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 21:54 http://welwele.persianblog.com

با صدااااااااااااااااااااااای کی؟

بهادر جان سلام منتظر آهنگ جدیدت هستیم در ضمن در ۶ وبلاگ دیگر هم برای شما تبلیغ شد در ضمن از گذاشتن آدرس وبلاگ ما در وبلاگتون تشکر میکنم من هم لوگوی شما را در وبلاگمان قرار دادم . و خواستم بپرسم آیا ایمیلی کا به شما دادم رسیده است یا نه قربان شما .

پیام تیوای

ماندانا دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:44 http://www.maani136.persianblog.com

سلام و خسته نباشید آقای امیر :)‌
عید فطر رو پیشا پیش به شما دوست گرامی تبریک عرض میکنم :)‌
و ممنون بابته آهنگتون خیلی قشنگههههههههههههههههههه کیف کردم به خدا :)‌
.. همیشه موفق و خرم باشید امیر جان :)
¤¤ گر بری سفر میرم زیادت بی خبر ٫٫ رفتی زکنارم و نرفت یادت زخاطرم ¤¤
:) خدانگهدارتون و به امید دیدار بازز :)‌

سیاوش دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:15 http://bachetehran.persianblog.com

آقا...بازم که ترکوندی.....چه خبره....درضمن..اتفاقات خوب چیه؟؟؟؟ چرا نمیگی؟؟؟؟

علی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:36

اقا امیر دمت گرم ... به خدا وقتی اهنگهاتو گوش میدم حال میکنم... امیدوارم همیشه موفق باشی
راستی امیر جان با این که ما انگشت کوچیکت هم نیستیم ولی خوشحال میشم اهنگ های توپی برای شعرهات در اختیارت بزارم ...
دوستدارت علی....

یک دوست:) دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:41

سلام
واقعا از صدای شما لذت می برم در ضمن من هم دارم یه فلش برای آهنگ زمستون درست می کنم
برای این فعلا خودمو معرفی نمی کنم که اگه نتوستم این فلش رو کامل کنم یا بفرستم رو اینترنت شرمنده شما نشیم.
امیدوارم همیشه موفق باشیدو به کارتون ادامه بدید چون واقعا صدای قشنگی دارید:)

محسن دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:23

سلام امیر جان
پیشا پیش عید فطر را تبریک میگم.
و امیدوارم که در کارها یتان موفق باشید.
دوستدهر شما محسن.

shahin سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:08

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

جاوید سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:00 http://www.javid.blogsky.com

با سلام
با اجازه لو گو شما با آهنگ هاتون رو تو وبلاگم گذاشتم.
اینم بگم که صدات خیلی قشنگه من که با حاش کلی حال می کنم.
موفق باشید:)

سپهر چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 16:17

be ghole ma barobach skm terekondi

امیر ری جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:54 http://www.amir-rey.persianblog.com

سلام..
آقا قشنگ بود موفق باشید.

یک دوست:) جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:24

سلام
کار فلش داره تموم می شه فثط یکم حجمش زیاد شده ۲.۳ مگ شده.اگه بدشده هم شرمنده کار اولم بود.دلیل زیاد شدن حجمش هم اینه که نخواستم کیفیت صدا رو کم کنم چون نمیخواستم صدای زیبای شما خراب شه.به هر حال امروز کارشو تموم می کنم و اگه خدا بخواد تا هفته دیگه هم می فرستم رو اینترنت .
موفق باشی.

مهستا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:05 http://mahasta.blogsky.com

منتظرم

امیر ارسلان جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 22:12

امیر بهادر گل بازم مثل همیش فدات بشم می‌خواستم بگم من تصمیم گرفتم اهنگی‌ تو عزیز را تو بازار بدم اگه خواستی‌که هیچی‌اگه نخواستی یه ایمیل بزن عزیز خدا حق نگهدارت

عباس شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:24 http://http:

اقا امیر سلام عید فطر را به شما تبریک می گوییم واز دور شمارا می بوسم وامید وارم که صد سال زنده باشی وهمیشه صدای قشنگ شما را داشته باشیم وبه جان بخریم. دیگر باشما حرفی ندارم وشما رابه خداوندمنان می سپارم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 17:17

امیر امیری شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 22:10 http://www.aazarakhsh.persianblog.com

با درود
خسته نباشید
عالی بود/
جاری باشید

مجتبی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:55 http://yahoo@mojta_shahveysi.com

آوان جمعه 21 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:15 http://avan.blogspot.com

واییییییی

این آهنگ زمستونت داره من رو می کشه... من سالها این رو از پدرم شنیدم اینقدر تکرارش کردم که همه دوستام شنیدنش... از فکر اینکه حالا دارم می شنومش داره اشک تو چشام سرازیر میشه... دیگه نمی تونم بگم... مرسی فقط مرسی ...

ش یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:23

EYVAL!thats it!

پوریا پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:13

فقط میتونم بگم افرین.
کولاک کردی آقای هنرمند .عجیبه که یه کاست نمیدی بیرون .
دلم میخواد از شما بیشتر بدونم.من خودم موسیقی کار میکنم و اعتقاد دارم که کار شما یه فصل جدید توی موسیقی
وطنیست .منتظر کارهای بعدی هستیم.......

[ بدون نام ] جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 18:19

محسن چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 18:39

مرسی از اهنگات.همین

‌‌ شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:39

[ بدون نام ] یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:21

whats up ahga bahador i tried to write in farsi but my keyboared wouldnt let me well i don know how to work i t out anyhow u got an awesome site, wicked songs. keep up the good work man good luck

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد