Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

لیست کارهای آینده؟

دوستان تصمیم گرفتم برای اینـکه یه خبـری از برنامه های کاری که در پیش دارم براتون بنـویسم که نظرتون رو بگید چون من توی ۲ یا از آهـنـگـها شک دارم که کدام یک رو اول بازسازی کـنم این بود که تصمیم گرفتم یه هـمـفـکری از شـما عزیزان بـگیرم که لطف کنید بگید از آهنگهای 03 و 04 کـدام اول تنـظیم بـشه بهتر که مـن از الان اقـدام کنـم برای جمع آوری نـت ها و عـکس ها و کـلیه مسائل مربوط به آهنگها.

UpComing Songs : 01.Gole Sangam -02.La Passion -03.Ali Koochooloo-04.Zohre o Zahra

عزیزان منتظرِ شنیدن نظراتتون هستم.

امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 31 + ارسال نظر
سیاوش یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:02 http://www.bachetehran.persianblog.com

بابا....آخه تو تا کی میخوای بترکونی؟ کارت خیلی درسته ما که از اولش گفتیم، هنوزم میگیم.بهادر کارش درسته کاریش هم نمیشه کرد.امیدوارم هر روز کارت درست تر بشه...آهنگ ها رو release کنی ماهم بترکونیم.

نیما یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:22

سلام به همگی بخصوص بهادر جان
خسته نباشی پهلوون . بابا تو دیگه کی هستی به نظر من یه آهنگ دلنشن و آروم البته همه اهنگ ها دلنشین هستند مثلا آهنگ تا بهار دلنشین نمی دونم این آهنگ رو گوش دادی یا نه اما من از هر کی راجب به این آهنگ پرسیدم گفته معرکه است باب دل هر سلیقه ای یه لطفا یه با گوشش کن و نظر بده (تابهار دلنشین: استاد بنبا / شاخه گل ۱۰ ) منتظر نظرتم . بعدش آهنگ علی کوچولو بهتره

سام یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:44 http://www.dar3pitti.persianblog.com

بهادر کارت ۱ (اس اس ) ممنون که اجازه دادی از اهنگات استفاده کنم ( علی کچولو

نی نی ژاپلی یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:02

۱.زهره و زهرا
۲.علی کوچولو
۳.لا پشن
۴.گل سنگم

مهران یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:29

agha kheyli chakerimman avalin bar kareto tonamayeshgah moosighi shenidam yeki az in sherkata ke to kare efecte noore gozashte bood ba sedaye boland oonja fahmidam ke chikar kardi (((baba to dige ki hasti))) age nazar ham bekhay ali koochooloo behtare

مهران یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 16:18

salam dobare khastam ye noktaro tazakor bedam ya behtar begam ye pishnahad daram vasat ke dar edame karat ahange (((hadio hoda))ro besazi ke jalebe ba tavajo be in karaii ke taha dashti

نازی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 13:48

علی کوچولو که توسط barobax خوانده شده زهره و زهرا رو بخونین .

سایه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:53

سلام من به شما خسته نباشید میگم

تکیلا یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:33 http://tequila.persianblog.com

سلام بهادر. خوبی؟ کجایی؟ دلم برات تنگ شده. راستی یه چیز جالب میخوام برات تعریف کنم...

shahin جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:37

salam mano nemishnasi .man agheli hastam bacheye gorgan .taze darsam to reshteye comp tamom shode .to zamineye sakhtane clip tasviri tajrobiati daram -mara bebos -va hamin madar bozorgeye khodet-man khoneye madar bozorgatoo 4 5 mahe pish to kossher.com shenidam fogholade bod .hamon ja tasmin gereftam ke vasash clip besazam .taerif nabashe clipi shod mahshar khasti adres bede cd sho befrestam .bemanad ke sare hamin clip amaken systemamo 2 mah zabt karde bod .khoshhal misham bishtar bahat ashna sham .zemnan man ba narmafzar kar mikonam jadidan ham roye shod khazan daram kar mikonam .khoshhal shodam .va amma nazar be nazare man har kodom ke khodet bahash bishtar hal mikonio besaz .fadat bye

اشس یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 22:56

la passion ra dast nazan lotfan, oon ahang hamoontory ghashangeh, albateh i like your work but dont touch la passion............... nazar behet bedam yek kami hady o hoda ham hastesh

امیر ارسلان جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 21:51

امیر بهادر عزیز لطفا ایمیل خودتو برام ایمیل کن قربونت برم وبلاگ بسیار عالی‌ داری عزیز من خدا حق نگهدارت .

[ بدون نام ] شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 16:16

حخهعغفقثصضشسیبلاتنمکگ شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:41

عبرالرضا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:49

salam bahador joon......khoobi roolah?agha kheili bi marefatE ye zang be ma nemizani dar zemn khastam begam ali koochooloo ro besazE behtare...felan bye ta badan ke khodam bahat tamas migiram ...dar zemn syte www.bahador.ws ham kheili khoob shode....

سارا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:51 http://tamammishavad.persianblog.com

سلام
اولا از امیر خان تشکر می کنم بخاطر آهنگهای توپش و صدای زیبایش .
باید بگم که من یکی از طرفداران پرو پا قرصشم .
امیر جان آهنگ تو این زمونه خیلی باحاله اگر برام ایمیل بفرستید خیلی خوشحال میشم . قربان شما سارا

حمید دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:22 http://www.fastlove.persianblog.com

قشنگ بود. آ هنگها هم ناز نازی هست

مهدی پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:29

سلام امیر جان..
از آهنگات ممنوون.راستش اولین رووزی که اون موزیک خونه مادربزرگ تو سایته بیا توو گزاشته شد من گووشش داد...
صدات خیلی مهشر هست..
من تازه این سایت رو دیدم . خاستم بگم موزیک علی کووچوولوو (بنزره من) بهتر هست برای شروو...
قدات شم ... با آرزووی رووزی که از همیه خاننده ها بالاتر ببینمت...
:-* :ی :ط
بای بای...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 16:12

محمدرضا جمعه 21 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:26

سلام اقا مخلصم:
کارات خیلی بیسته.به نظر من هم :
۱)هادی و هدا
۲)زهره و زهرا
۳)علی کوچولو

مانی شنبه 22 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:09

سلام خدمت سرور خودم امیر بهادر جان
امیر جان خیلی کارات قشنگه
خیلی باهاله
به قول بچه ها گفتنی : دمت گرم
اما در مورد بازسازی به نظره بنده آهنگ علی کوچولو اول
باشه بهتره ( البته با اجازه تمتمه دوستان )
با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای شما
دوست داره شما ( مانی )

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:37

salam amir jaan I was watching shahram's show on the satalite the other night and then you called from iran and gave your site address and I am actually very very impressed with sahrams song and what you have done with it. I lisen to it all the time now and I must say khashteh nabashee aziz
Shirin az vancouver canada

آرش پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:20 http://www.3b.co.sr

سلام بهادر جان . من همیشه به شما سر میزنم تا از آخرین کارهای شما اطلاع پیدا کنم و در صورت امکان دانلود کنم و گوش بدم . همه ی کارهای شما خیلی خوبه و همواره داره پیشرفت میکنه . هر روز بهتر از دیروز . به شما تبریک میگم . صدای فوق العاده ی داری .... راستی در اولین فرصت براتون لوگو می ذارم که دسترسی به شما از بلاگ من هم امکان داشته باشه . گل شنگم هر چند مدت ساختش طولانی شد اما یکی از بهترین کارهای شما به حساب میاد . راستی به نظر من زهره و زهرا رو زود تر بساز .

آرش پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:25 http://3b.co.sr

راستی یه کار به شما پیشنهاد می کنم . دوست دارم آهنگ مسافری از هند رو هم ریمیکس کنی . نظرت چیه ؟

[ بدون نام ] جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:33

یسیسیسیزبیبیزریببشسبشسشسیسش

پوریا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 18:48

salam khoby? man ye khaheshi dashtam age mishe ahange khate ghermezo orginalesho baraye man befrestid man asheghe ahangatonam kheily mamnon man faghad ahange khate ghermezo mikham ba sedaye khodesh mer30

فرید جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 16:32

salam khobi bahador jan
vaghean mamnon az ahangat
baba kheyli karet doroste
ahangat kheyli khafane
man ba 6 ta az music haye shoma kasebi ra andakhtam
kholase kheyli bahalimamnon khodafez shoma

لیلا شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 22:21

علی کوچوووووووووووووووووووووووووووووووووولوووو رو می خوام

فرید شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 23:46

salam amir jan agha in ahange ali kochoolo ro bikhiale remix besho ziad ahangesh bahal nist

مهندس مهرداد یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:17

دمتگرم صدات خیلی قشنگ مثل من اگه میشه اهنگ تکراری نخونین میرسی مخلس شما مهرداد راستی اگه میشه یه اهنگ در باره ایران بخونین میرسی دست علی همراتون

مرضیه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:14

آهنگ کارتون زهره و زهرا را می خواستم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد