Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

آهنگ گل سنگم هنوز کاملا به پایان نرسید!

عزیزان من با توجه به اینکه دیدم برخـی از دوسـتان سوال میکنند که آهنــگ گل سنگم رو از کجا میـشه Download کـرد ایـن پیــغام رو می نویســم. آهــنگ گل سنگم هنــوز تنـظـیمش بـه پایان
نرسیده ولی من توی وبلاگ فقط تاریخ Release رو نوشته بودم این بودش که بعـضی از دوسـتان فکر کردن که آهنگ تموم شد. ولی هنوز آهـنگ تموم نـشده ولـی اگـه ایـن بـار دیگه خدا ما رو تو درد سر نندازه تا ۲ هفته دیگه آهنگ حاضر میشه. قربان شما و خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی. 

نظرات 15 + ارسال نظر
مهران جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 19:55 http://javananesari.blogsky.com

سلام. وبلاگ خیلی قشنگی داری.امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی. خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی.....**یاحق**

پائیزآبی جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:16 http://ziro1.persianblog.com

به به چه وبلاگ خوبی ، ببینم برای آهنگ سازی با برنامه کِک واک کار می کنی ؟..... وبلاگتون خیلی خوبه ، موفق باشید .

[ بدون نام ] جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:35

دانیال جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:44 http://57.blogsky.com

سلام
خوب
خدایا در این ماه مبارک آهائی که دیگران را سر کار می گذارن
به راه راست هدایت کن
شاد باشید

هوتن شنبه 17 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:49

سلام به همگی بخصوص بهادر جان
من یه سوال داشتم و شما با چا برنامه ها و چه سازهایی این آهنگها رو درست می کنید . ممنون میشم اگه بگی ؟!!

[ بدون نام ] دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 15:26

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:47

من الهام هستم و شما رو خیلی دوستون دارم امیدوارم که همیشه موفق باشین

امیر دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 17:17

سلام ازیزم بهادر جان ! من عاشق وبلاگتم بدم نمیاد به هم ایمیل بزنی قربانت بایییییییییییییی

سارا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 22:57

khili khob bod haref nadareh man az rah dor in emil zadam dor az vatan va toy gorbat vali ahanegehi shoma ba man roh dad ba omid didar dar iran

عاطفه شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 16:00 http://tamammishavad.persianblog.com

سلام امیر جون
من مدت کوتاهی که آهنگاتو شنیدم صدای خیلی بیستی داری .
تو جشن تولد دوستم همش آهنگای شما رو می ذاشتیم منتظر آهنگای بعدی شما هستم .
برای شما و دوستانتون آرزوی موفقیت میکنم.
امیدوارم به زودی ببینمتون. قربان شما عاطفه

[ بدون نام ] دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:02 http://www.shahed_f1@yahoo.com

[ بدون نام ] دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:04

فرزاد پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:47

salam bar to aziz
omid daram khob va khosh bashi
besyar jaleb va bi nazir bood va khoshalam ke ba sedaye to aziz ashena shod
farzad
iran
shiraz
javid iran
sarboland irani

امید دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:00

با عرض سلام
امیر خان من خیلی علاقه مند بع اهنگعای شما شدم ممنون می شم اگر می شود برای من بفرستید ممنون خداحافظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد