Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

آهنگها رو دیگه از همینجا Download کنید.

دوستان سلام عرض میکنم خدمت همتـون. Eishalla  هر جا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید. دیشب صاحب سایت Bia2 امیر گل که یکی از رفیقای خیلی خیلی خوبه خودم هستش یه کاری کـردش که من از دیشب تا حالا هنوز تو کفم....
دیشب بهم فضا دادش که اتفاقا مقدارش هم خیلی فضایی هستش! مقدارش رو بهتون نـمـیگم چون باورتـون نمیشـه با یه ترافیـکـی که اگر اونو هـم بگم باورتـون نمیشه، خـلاصه خیلی خداس من که خیلی حال کردم.
آریان عزیز هم مادریتور گروه هم زحمـت Upload کردن آهنگها رو تو این فضای فضایی که امیر بهم دادش رو کشیدش. الان هـمه آهنـگها که مطمئنم خیلـیهاشون رو ندارید، گذاشتم توی وبلاگ ام و فــقط کافــیه کـه شما تو لینکهایی که سمت راست صفحه گذاشتم روی اسـم آهنگ ها کـلیک کنید تا شروع کنه به Download کردن.
ولی از همینجا از امیر گل که این لطف رو در حقم کردش و مثل همیشه منو شرمنده خودش کرد
تشـکر میـکنم (بگذریم که من هنوز تو کف به سر میبرم). همچنین از آریان عزیز که این ۲ روز من خیلی تو زحمت انداختمش برای Upload کردن آهنگها، تشکر میکنم.
در ضمن دوستان تا چند روز دیگه برای آمدن به وبلاگم فقط کافیه که این آدرس رو تایپ کنید.

w w w . b a h a d o r . w s

امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 16 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:54

اقا تبریک میگم واقعا عالیه

بابک سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:57 http://hobbythings.pesianblog.com

بهادر جان سلام .آقا از لطفت ممنون کارهاتت خیلی زیباست من که خیلی باحاشون حال میکنم.امیدوارم همین جور ادامه بدی

اسمال بی کله سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:08 http://ens.7p.com

سلام ببخشید چرا اهنگ گل سنگم دانلواد نمیشه

سیاوش چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:22 http://bachetehran.persianblog.com

چاکریم ..... دست امیر هم درد نکنه...والا ما که همه رو داشتیم...کارت درسته

نیما چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 13:51

سلام
بابا تو دیگه کی هستی !! دمت گرم خدایی کارت حرف نداره امید وارم همین جوری کارت پیش بره و موفق باشی . راستی مشکل این آهنگ گل سنگم رو حل کن دانلود نمیشه .
سبز باشی

مهیار پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:29

کارت درسته
پسر دمت گرم .....

رها جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:41 http://www.rahaeee.persianblog.com

سلام ببینم این آهنگِ گل سنگ ام کجاست که دل اش کنم من که پیدا نمی کنم هر چی میگردم، راهنمایی ام کنید لطفا
با آرزو ی موفقیت روز افزون

[ بدون نام ] جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 14:52

پدر سوخته

امیر حسین سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 http://www.devil.com

توپ

الهام چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:57

سلام به دوستان عزیزم
من شما ها رو خیلی خیلی دوست دارم
امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشین

امیر ارسلان جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 00:22

سلام امیر بهادر عزیز من الهی‌ که قربونت برم من بسیار اهنگی‌ تو را که بسیار بسیار قشنگن را دوست دارم عزیز دلم راستی‌ لطفا اگر برات مشکلی نیست برام یه Email کوچولو بزن و بگو اهنگ بعدی تو چی‌ هست و کی‌ در دسرس ما می زاری قربونت برم عزیز جان خدا حق نگهدارت

امیر ارسلان جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 21:59

امیر بهادر جان من کوچیک تو هستم قربونت برم من عاشق اهنگاتم فداتت بشم به هم email بزن عزیزم ... خدا حق نگهدارت

مانی شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 20:16

خو شم اومد

پارسا یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:22

hi bahador.
i like yourmusicvery much

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 14:28

شروین جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:24

Agha Samalikom
Damet Garm Khili Bahali
Amir Jan Mesle In Ke Ahane To In Zamonaro Jore Digei Ham Khondi
Ke Gofti To In Zamone Beterekone
Ghaziyash Chiye Az Koja Mitonim Di Konimesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد