Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

خدا نصیب هیچ کس نکنه!

دوستان قول داده بودم که آهنگ - گـل سنگم - رو تا آخر مهر ماه و یا یـک هفته بعدش حاضر کنم
مثـل اینکه من ایـنـقدر که گفتم اگر مشکلی پیش نیاد، اگر مشکلی پیـش نیاد خـدا هم قضیه رو جـدی گرفتش و بالاخره یک مشکل اساسی برام ایجاد کرد. متاسـفانه بـا عرض پوزش و یـک دنیا شرمندگی، چون اخیرأ من یـک تصـادف ناجـور داشتم و از اونجـائی کـه بایـد ایـن چـند وقتـه دنبال کـارهـای ماشین باشم رو هــمین حساب فـکر نمی کنـم بتونـم به قولم عـمـل کنـم. ولی سعیم
رو میکنم که هر چه زودتر آهنگ رو تمومش کنم که بیشتر از این شرمنده شما دوستان نشم.
در ضمن از تمامـــی دوستـــانی که اظـهار لـطف و محـبت کردن سپاسگزارم و خیـلی خوشحـالم که این سعادت رو داشتم که بتونم تا یک حد کوچیکی نظرِ شما عزیزان رو جلب کنم.
در جواب اون دوستی که فرموده بـودن که من راجع به خودم توضــیـح بدم باید خدمتــشون عرض
کنم که من متولد ۱۷ اردیـبـهشت سـال ۱۳۶۳ هستم و در حال حـاضر دانـشجوی رشتــه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد تهران هستم.
بـابـک عـزیز یک دنـیـا شرمنده... والا آهـنگ گل گلـدون رو تا چنـد وقت دیـگه میذارمش تـوی گروه.
امیر بهادر خوارزمی.

نظرات 10 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 13:37

بابک چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:47 http://hobbythings.pesianblog.com

سلام بهادر جان.بابا دمت گرم حال جواب همه رو میدی غیر از ما !!! بابا گل گلدون چی شد؟

بابک جان یک دنیا شرمنده... والا آهنگِ گل گلدون رو تا چند وقت دیگه میذارمش توی گروه. بازم شرمنده اگر دیر جواب دادم.

نوید شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:13

Good job as I can see you are in iran and for sure have limited resources,well done mate.keep it up and rolling :)

موناابراهیمی شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:56

دانیال یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 20:35 http://57.blogsky.com

سلام
این آهنگ های شما کجاست؟
شاد باشید

رها دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 00:37

سلام به شما دوستانِ عزیز،من اولین باری است که اینجا می نویسم،ولی خواستم بگم بهادر جان عیب نداره خوب مشکل برای همه پیش میاد ولی ما منتظر هستیم که انشاالله هرچه زودتر این آهنگ هم تموم شه

عباس دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:32 http://sunrise1253.persianblog.com

سلام آقا بهادر با آرزوی موفقیت توی آهنگ گل سنگم ما تا هر وقتی که بگید منتظریم چون شما رو دوست داریم.به ما هم سر بزنید.بای

سام سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:48 http://www.layibazi.persianblog.com

eyval dari bahador jan karet doroste faghat mikhastam bebinam age ejaze midi ahangato dakhele site khodam bezaram ? javabesho harjori ke mitoni behem bede 4keretiiiiim khosh bash inshalah moshkelet hal she fadat SAM

[ بدون نام ] دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 16:09 http://bahador kharazmi

کارت خیلی خوبه...!

niusha دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:53

از وبلاگ باحالتون ممنونم ولی من یه سوال دارم. من چند تا داستان کوتاه نوشتم. می خواستم بدونم می تونم ارسال کنم یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد