Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

Bahador Kharazmi's MusicBlog

Find The Latest News

یه خبر جدید

ضمن عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز امیدوارم که هر جا که هستید خوب و خــوش و سـر حال باشید.
خبر جدیدی که میخواســتم خدمتــتون عرض کنم اینه که آهنگ جدیـدم به زودی حـاضـر میشـه و حدودآ تا ۲ یا ۳ هفته دیگه به روی نت میاد.
این آهنگ آهنگ < تو این زمونـه > هسـت که از آهنـگـهای آقای شهرام شـبپره هسـتش که من بازسازیش کردم و همونطور که عرض کردم به زودی آماده خواهد شد.
خوشحال مشم قبل از اینکه آهنگ حاضر بشه نظرات شما عزیزان رو بشنوم و بگید که آهنـگ به چه شکل تنظیم بشه بهتره ؟
قبلأ از همکاریتون تشکر میکنم و همتون رو به خدای بزرگ میسپرم. خدانگهدار.

امیر بهادر خوارزمی.  

نظرات 2 + ارسال نظر
مشمولک چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 17:09 http://mashmolak.blogsky.com

سلام

وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن !!!!! هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم بای بای

بیتا پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 00:43

سلام بابا اخرشی من عاشقه اهنگهاتم.... بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد